LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Vakojaa tehtävä jatkuu + poppufiilis :P cX

  
Moikkamoi! cX Katoitte varmaankin jo ton videon se on munamiehen poppufiilis! Mun mielestä se oli tosi hauska, kiitos Musin koska se mulle sen näytti :) Mutta mun oli ihan pakko julkasta se mun Blogisa koska... nii määhän kerroinkin sen jo cXXX
Niin oli mulla muutakin, vakojaa tehtävä jatkuu maauimalassa tai oikeastaan se jatkui jo eilen.Siinä oli käyny joku virhe koska minä,musi ja lolano ainaki pystyttiin tehä se jo eilen ;o mutta niin koko juttu ratkesi taaai ei ehkä aivan koko juttu jos tarkkoja ollaan :D se vihaa ainaki rakkautta :> Ja sen nimi oli Spy, enpä vaan voinu ottaa kuvia kun olin Musilla vappubileisä (yötä) :D :B tai siis otin mä kuvii ja sain mä ottaa kuvii mutta Musi ei sitten antanu mun Blogata -.- O.o Ja muistutan Vambloodin ykkös osa tulee huomenna tai yli huomenna , me alotettiin tekeen jo sitä ;) Mutta eipäs mulla sitte muuta, eikun vaan poppufiileksellä... on pakko kattoo toi video vielä kerran::D::D

                                    Tassuittain: Taffel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: