LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Jay Pea Panfussa.... + Muuta!

Moikkista pandat! Ootteko huomanneet tänään mitään outoa?! Esim. Eripari sukat tai jotain?! Mä oon huomannu... c: Pistin tänään kenkulitkin väärin jalkoihin ja liian pienet sukat,, ja vaikka mitä C:: Sitten vaan ajattelin kysyä koska mun muillaki kavereilla oli jotenki outo päivä kun meni t-paitakin väärinpäin :DD cX Mutta niin oli mulla muutankin kun tollanen outo päivä CX Ootte varmaan jo huomanneet Jay Pea on Panfussa ja tietenkin iso tee pussukka mukana c--: Onneks se oli normaalia teetä ;) Se tee pussukka joku oli täynnä teetä oli hirveen painava ja siks tarvinkin voimanpatukan :P Sitten sain voimaa mutta en tarpeeksi joten sain vain vähä kerrallaan kuljetettua, tuossa onkin kuvanen jossa voimistu... :)


                                                       cXXX Hihih... Niin ja sitten 
kuulin myös että on ne bollyjen tee kutsut! cX Kuulostaa hauskalta nyt varsinkin kun on kilokaupalla teetäja riittää varmasti kaikille c: Mun bolly oli ihan innoissaan! cXX                                       
                      Se rupes laittaan jo itelleen kampausta tai jotain cXX
Jaaaa, sitten kiiruhdetaan asiasta toiseen.. en kerenny eilen blogata koska olin koko päivän Musilla taas kerran cXX :P Niin piirustus kilpailun voittajat tulivat! Paljon Onnea Heille!! Jos haluat löytää tarkemmat tiedot clikkaa Tätä!
Ja jos kiinostaa katsoa tää mun kuva niin tässä se sitten on ! --->





Toivottavasti oli jännä cXXXXXX Mutta nyt on pakko mennä muistakaa VKL Tee kutsut!! Siihena asti Tsaak!

                                              Tassuittain:Taffel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: