LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Euroviisut! ja Circus!

Heipähei! taas! Eilen näkyi Euroviisut! Mä katon ne aina! Mun lemppari oli ehkäpä Espanja! Sitä vaan haukuttiin turhanpäivväseks ja tyhjäksi?! Ainaki mun mielestä se oli hyvä, mutta kaikillahan on omat mielipiteeensä! ;) c: Niin sitten, eilen myös Panfus oli euroviisu tunnelmaa Diceec! :D Se oli aika hasuskaa kans! Mulla onkin täs kuvanenkin! ;)







Noin siinä on hauskaa meininkiä :B :) Mutta seuraavaksi, se circus hommeli, eli huomenna tulee se voittaja... Aika jännää kukahan se on ja minkälainen se esitys on toivottavasti hyvä ja hieno! Jännää jo niin paljon etukäteenkin ;;)


Ja vielä yksi juttu! :D Kuvastoon on tullut bolly asuja joita voi ostaa taiksetkin ja ylipäätänsä kaikki!! :D :) Eikun vaan ostamaan ! :P

Eipäs mulla sitten muuta Huomiseen!

Tassuittain: Taffel 

6 kommenttia:

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: