LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Tarkkaileeko joku meitä? ;o

Heipusnkeikun pandat! Tänään on panfussa ollut proffa taas ja mikä pahinta...
MEITÄ SALA KUUNNELLAAN! O.o Yhtäkkiä mun päähän ilmesty sellanen hassu kypärä... Aika outoo ja sit proffa ilmotti että "ole varruillasi, meitä salakuunellaan"  O.O Aika karua ja sit piti mennä se kypärä päässä kaupungiin ja mun mielestä sielä oli aika säälittävä robootti tai robootin pää! Sitte kun teki sydän hympän nii yhtäkkiä se taas niinku Spy vai mikä lie olikaan... Niin aloko tulla sellasia salamoita ja koko robootti meni mäsäks O_o Sitte sen robootin pää piti viä proffalle cXXX :DD Ja perjantaina taas jatkuu ;)


Tossa on minä ja Musi, ja kuten huomaatte mulla on toi omituinen härveli päässä cX Eipä mulla muuta! c:


                                          Tassuittain:Taffel

p.s Muistakaa olla varruillaan, meitä salakuunellaan koko ajan :D O.O


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: