LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Kellukkeet Hukassa?! :D + Blogiin uutta! :)

   Moikka! 
Oottekos vielä käyneet tänään Panfus? Mä kävin äsken ja kellukkeet näytti olevan hukassa? Se pitikin monen mutkan kautta selvittää kuka ne oli varastanut! :) Koska Gonzo ei ollut oikeen saanut unta viime aikoina! :D 
Gonzo oli ihan raukka! Se melkeinpä aneli multa etten jätä sitä ja autan löytään sen kellukkeet ja kuka ne varasti! cXX Sitten lähdin selvittämään koko sotkua! ;)
 Ja lopulta sain tietää että kapteeni oli varastanut ne koska ei osannut uida ja oisi nolostunut jos kaikki oisivat saaneet tietää että hän ei osaa uida! O.o Mutta onneksi kapteenilla on nyt lupa pitää kelluikkeita! ;) No mitenkäs Gonzo säiko se teitää ikinä? Kyllä sai koska Penny oli löpösuuna mennyt paljastamaan sen :DD cX Mutta sai siittä kyllä kivan hatun! 


Mutta oli mulla sitten vielä muutakin asiaa, mun Blogi on uudistunut on uudent alakuvat tausta ja Ulkoasu on muuttunut kokokaan.. Sit on myös malli mulla on nyt sama malli kun Musilla ja Tillervolla! On niitä varmaan muillakin mut tuli vaan ekana mieleen! ;D 
 

p.s Mitäs pidätte Tassuittain kuvasta?                                                       

2 kommenttia:

  1. Miksen mä kuulu sun parhaisiin kamuihin? :o
    Tuossa tietoja minusta jutskassa =|

    VastaaPoista
  2. oho, Soriii mä en oo huomannu itekkään on kyllä ollu tarkotus laittaa ja ottaa toi Supru pois mutta oon jotenki haaveisa kirjottanu tota :> En kyllä tarkotuksella oo tarkottanu O.o :D

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: