LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

tiistai 24. toukokuuta 2011

Lähetä viesti kaverillesi ja hauskoja juttuja Blogiin!

                                                                        Heipähei!
Kysyn heti aluksi että olettekos vielä lähettäneen kavereille kutsuja puumajaan tai kehuneet vaatteita? Hyvä jos olette sillä jos totta puhutaan mä en ole vielä kerenny :oops: Mutta käyn kyllä kohta :D Niin siis kaikki ei varmaan ole lukenu tänpäivän ellan ja maxin bloggausta... :D Mutta siis panfuun on ilemstynyt sellainen kirje hommeli juttu että voi kehuksella toisten vaatteita tai vaikkapa kutsua puumajaan juhliin ja mikä parasta niitä voi lähettellä vaikkei pandakamu ois panfusa :cool: Tässä on esimerkki niistä korteista ;)



Aika kiva vai mitä  ;) Ja sitten seuraava asia! Oottekin varmaan jo huomanneet mun blogissa kupperskeikkoja tekevän hamsun tai leijailevat sydämmet, noh kun vähän innoistuin löysin sellaisen netti paikan josta saa kaikkee sellasta kivaa blogiin voisin antaa vaikkapa tästä sen osotteen, hetki........
Ahaa tuossahan se onkin            http://www.glitter-graphics.com/          Kopioikaan toi ja liittäkää se tuonne ylös olevaan valkoseen laatikkoon  :D

 
p.s Oon taas innnostunu käyttään liikkuvia hymppiä ja menkää kattoon mun Blogiin ihan alas sielläkin on uudet kuvat ;)

                                                                                                                                                   

2 kommenttia:

  1. Moi Taffel, valitettavasti en olekkaan perustanut mitään musa visa kisaa :(. Ilmoita blogissani jos olen erehtynyt asiasta nimittäin minulla on piirto kisa juuri päällä.

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: