LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

lauantai 2. huhtikuuta 2011

Aprilli syö Silliä!

Moikkista , kerron näin heti aluksi mitä mulle tapahtu tänää Panfus , oikeesti ihan kaameeta ;c Noh aluksi menin rannalle ja sinne tuli Namusiili. Sitten se rupes tykittään mua vesi-illmapalloilla,haukkuun ja raivoon mulle. :( Sit kysyin että mikä sulla ny on nii se sano : Haluukko ihan varmasti tietää?! -.- Mää sanoin juuu c: MÄ EN HALUA IKÄÄN OLLA SUN KAVERI OOT NIIN ÄÄLIÖ! Kauhistuin iän ikuisesti kuulessani sen :o :'( :'( Eikä se ollut Aprilli pila, nyt oon ihan yksin :'( Mutta tämä on --------------------------------------------------

Aprillia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haaaaahhahahahahahahahaah..... Kauhistuitteko te jo!!??? xP xD cx 
                                                           Eikun vaan hyvää Aprilli päivää muistakaa huijata kavereita, muttenka älkää ite menkö lankaan xDXDXD

                 Tassuittain: Musi, No ei Aprillia xD Tassuittain: Taffel cx                               

7 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Liityin lukiaksi!:)

    Lukisitko sinäkin meidän blogiamme? sen osoite on:

    http://kil-hyyp.blogspot.com/

    Kiitos, jos luet!:)

    VastaaPoista
  2. Menin halpaan, mutta tietäisitpä mitä mun ope teki meille (saat tietää sen mun blogista, jostain postauksesta)Kysyn: Missä teet noi sun tekimät kuvat, ne on niin hienoja!

    VastaaPoista
  3. HyypioHemmo: ,juu tottakai mä voi liittyy lukiaks c;
    Hannispanda: Mä liitän ensin kuvat paintille ja sitten muokkaan niitä picnikillä voit käydä picnikissä, tästä osoitteestä ;)
    http://www.picnik.com/

    VastaaPoista
  4. Haa >:D En mennyt lankaan >:DD
    Koska huomasin tuon ISON aprillia tekstin heti ekana >:D

    VastaaPoista
  5. Muuten tuolla julkkis sivulla Anna abreulla vois olla se karu salaisuus, et se on yks suomen turhimmista tähdeistä o.o Petrin kaa >>:DD
    Justiina piipertäjän tekstiä en viihtinyt ess lukee xD Mut kiva sivu :D

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. niin. ööööÖ.. Netis luki et Anna Abreu ei oo suomen turhin laulaja, mut petri on suomen turhin laulaja! ;)

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: