LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

maanantai 11. huhtikuuta 2011

Pelotus???

Heissan! pppandat! ÄÄÄÄÄKKK!!! huh! säikähdin jopa jo omaa kissaani :D Mä oon ihan säikkynä tän päivän koska , kun menin näin hyvin mielin Panfuun ja ihan normaalisti , niin menin viidakon luolaan sinne missä on se taikakonen ja SIMSALA PIM! taika koneen ruutuun oli maalattu kaippa verellä e-kirjain!!!!?? :S Ja se oli (kaippa) näky sillä ainakin kun kysyin multa pandoilta näkeeköne tossa mitään e-kirjainta niin kaikki vastas en?! Luuli mua varmaa sekoks! Mut mä näin siinä sen ihan takuu varmast, en tietenkään saanu siittä kuvaa kun hätäpäissäni jotakin siinä tein niin se meni pois, mut ainakin paintin voimalla voin kuvailla minkälainen se oli :o ;D 





Karmivaa ja jännää xDxD :D Noh eipäs mulla sitten muuta , se on moi! :D


                                             Tassuittain: Taffel


 

3 kommenttia:

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: