LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Pääsiäis kilapilu! :D :P

Heipparallaa karvakuionot! Tänään on ollut Panfussa vielä sirkus ja muutenkin pääsiäis tunnelma ;) :) :P c: Mutta näin kaiken keskelle ajattelin järjestää Pääsisäis kilpailun ;) Eli näin pieni kilpailu josta voi voittaa 2000pandakolikkoa ja haastattelun mun Blogiin O.O cX Mutta tässä tulee säännöt;

Eli siis saat kuvan kuvan jonka saat värittää mieleiseksi ja saat myös koristella mieleiseksi ;) c: :D
1. Tallenna tuo kuva, joka on sääntöjen lopussa
2. Liitä se johonkin paikkaan missä haluat värittää/koristella sen :)
3.Julkaise se omaan Blogiin ja ilmoita siittä mulle ;)
4. ÄLA MUOKKAA KUVAA ITSE TAI TEKSTIÄ SAAT VAIN VÄRITTÄÄ JA KORISTELLA!


Muistutan vielä että se on pääsisäis kisa,eli kannattaa värittää ja korsitella ehkä pääsiäisen mukaan ;) c: cX Eikun vaan sitten sen tekoon kisa on alkanut: 17.4.2011 ja päättyy 24.4.2011 ;) Eli noin viikko aikaa :D c: Niin ja tietenkin se voittaja kuva julkastaan mun Blogissa ;) Eipäs mulla muuta Moikkamoiks ! Ai nii MELKEIN unohdin että julkaise se omaan blogiin ja ilmoita siittä mulle niin käyn katsomassa sen ja sitten arvion, nyt Moikkamoiks cX


                                                                       Tassuittain: Taffel

2 kommenttia:

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: