LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

lauantai 16. huhtikuuta 2011

Panfun Sirkus!

Moikkarallaa karvakuonot! Ootteko vielä käyneet tälle päivälle katsomassa huokeaa Sirkusta ?! :) Mä kävin heti aamusta ja oon vieläkin, katoin sen viis kertaa :D :o xD cX Ensiks tietenkin piti mennä kaupungiin puhuun pellelle ja se selosti että ladolla on tänään sirkus, sitten hän sanoi että VOI TEHDÄ OMAN VIDEON JA SIITTÄ VOI VOITTAA VUODEN KULTAPKAETIN JA PALJON MUUTA!! Ajattelin heti alkamaan tehdä tai no siis me siis minä,namusiili ja musi voisimme tehä, en kylläkään tiedä suosstuukohan ne :P :D cX Mutta ois se huokeeta voittaa vuoden kultapanda ja kaikkee! mutta en tietenkään minä >_< Se siittä unelmasta :> Yritänpähän kuitenkin :) p.s Se sirkus oli muuten tosi hauska ja hieno c; ::P täss vielä pari kuvaa :) ------------>




 

              Eipäs mulla sitten muuta, Moikka ;) Nyt vain videon tekoon c: :P
                                     
                                      Tassuittain:Taffel                                                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: