LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Kenen Mielestä KissaFani matkii liikaa Musin Blogia?!

Moikkaks rallaa karvakuonot! Tänään ajattelin vielä Blogata, Niin ja mun aisa koskikin sitä niinkuin tuossa otsikossa oliko ;) :P Huomasin tänään tai no jos rehellisiä ollaan niin olin Musilla ja se näytti :D xD c: Mut oli se myös lähettäny kommenttia, niiiiiiin KissaFani eli yks tän kuukauden Bloggareista. On matkinu ihan kaiken melkein Musilta, mäpä luettelen vielä kaikki mitä se on matkinu,,, Yläkuvan,alakuvat,fontti,kortti,vaatteet paitsi housut ja väri,panfun leffat ja siinäki on mukana myös "kauhukomediaa" joka on meidänkin leffoissa >:( ärhg!! Ja tuossa ne olivat, saattaa olla lisääkin! En vaa millään jaksa ees selata sen Blogia -.- Niin ja Bloggasin vaan täns siks koska Musi on mun hyvä ystävä ja että tekin ymmärrätte.. Miten tollanen muuten voi ees päästä Bloggariks joka matkii muitten Blogeja??! Eli lähettäkää Tähän "älä matki musia" jos olette sitä mieltä että kissafani matkii musia ja se olisi syyttä loppettaa :) :D :P Ja itselle kissafanillekkin olisi aina plussaa sanoa!  

p.s katsokaapa muuten kissafanin suurta salaisuutta O.o se selittää paljon! o.O   Mut eipä mulla muuta moido!

                       Käy tästä vertaamassa Musin ja Kissafanin Blogia


Tassuittain:Taffel

8 kommenttia:

  1. "älä matki musia!!!!" xD c: :D :P

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Hei Taffel :)

    ÄLÄ MATKI MUSIA! Arvaa miksi sanoin noin?
    Koska:
    Ei se mitään, vaikkei kukaan olekaan puolellani. Sillä tiedän, että olin ajattelematon, ja tyhmä ;)
    Onneksi pyysin anteeksi Musilta, uudistin yläkuvaa, blogin loppukuvaa, vaatteita, ja niin edelleen :DD Olen ollut ilkeä, ja pyydän sultakin anteeks. Annathan anteeksi?
    En matkinut leffojanne. En tiennyt, että teilläkin on sellainen sivu, ja kun kuulin, että olisin matkinut leffojanne, menin katsomaan, ja slloin vasta huomasin. Minun leffoissani ei ole kauhukomediaa.

    Teidän leffasivu on hyvä, niinkuin Musin blogi, ja sun blogi.


    Tassuittain,Kissafani123

    VastaaPoista
  4. Hyvä etten matki enää ja saat Anteeksi! Vaikka eihän se mun Blogi edes ole vaan Musin,mutta se on mun Best kaveeriii... ;)

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: