LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

lauantai 9. huhtikuuta 2011

Uusia Tehtäviä ja Mitä Evron aikoo??

Moikkista pandat! Ootteko vielä käyneet Panfussa? ... Juuppelis, Sinne on tullu kaks uutta tehtävää ;;) :D Ensimmäinen on: Oppitunti 1: perusopinnot ja toinen on: Historian kirjoittajat! ;) Ne on molemmat tooosi hyviä, toi perusopinnot juttu ei oikeastaan ole tehtävä vaan siinä pitäis oppia sellasta.... :D:D Elikkäs kun aloitin ton perusoppinnot jutun, tulin puumajaan ihan normaalisti ja hirveä kaaos :o? Ella ja Max sielä toheloi ja rakennusmestari vai mikä lie onkaan ::D::D xD c; Järkytyin en ees pystyny puhua , mietein hetken ,hetkinen määhän en pysty puhua mitä ne nyt mun puumajalle tekee???--------------------->


Mutta sitte onneks kävi niin että puumajasta tuli vaan entistähienonpi xD c: :P :D :) O.o ::D::D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
p.s Mulla on sit tossa kuvassa hirveet vaatteet yhen jutun takia :D xD
Tollanen siittä sitte kuitenki loppuenlopuks tuli :D :P xD
Kiitos Mannyn, en kiitä Ellaa enkä Maxia xDDD
 
Siirytäänpä sitten seuraavaan tehtävään xD Eli Historian kirjoittajat!
Noh ekaksi piti mennä kirjastoon puhuun sellaselle pelottavalle tyypille xD Se puhui niin möreällä äänellä ja muutenki se sano ettei sitä saa häiritä :D :P Se kertoi Panfun menneisyydestä, eli siis se oli kirjuri joka kirjoitti panfun menneisyydestä! Se muistutti mieleen kaiken menneen, eli esim: paul the kid ja vanhakartta...jne Siinä saikin muuten katsoa vahaa karttaa, näppäsin tietenkin kuvan ;) :P :D


:D :) Sen jälkeen piti mennä puhuun näille tyypeille ja kysyä tietääkö ne mitään Kitkeroöstä tai Evronista??! xD c:


 Mun mielestä tässä tehtäväsä jotkut oli ihan sekasin kuten nämä seuraavat xD :>

                         Kuten huomaattekin?! xD Yks juttu mua vain jäi häikkään. Kun Pauli on pieni poika joka rakastaa yli kaiken lettuja , niin kun käytte hänen luonaan tuossa tehtävässä hän haikailee lettusedän perään eli Evronin ja kun katsotte hänen ikkunaansa niin siellä on punaisella maalattu E-kirjain???! Olikohan se maalattu verellä vai mansikkahillolla xDD xDDD :D:D:D:D:D Niin mulla juolahti mieleen tai mun yhellä kaverilla, mut kirjotan sen nyt vain tänne xD Niin kun Evrorilla on niitä jauhusäkkejä ja sillä on myös niitä orjija jotka kantaa niitä jauhusäkkejä. Eli jos ne kantaa niitö jauhoja sitä varten että Evron leipois hirveän ison letun ja houkuttelis paulin sen luokse :o??! Jos se on niin..... Mutta se on mun veikkaus ;) :D :B ------->





Pettavaa vai mitä?! xD :D E niinkuin Evron ja pauli sanoi näkevänsä ikkunassa lettusedän :OOO ?! Noh se siittä mutta nyt Max??




Voi Max Max! Mitähän sekin aikoo xDDxDD :D ;) 
Niin sitten vielä mahtava Mamon rokkaus Evronista xD




xD Mageeta ;) Hyvää Mamoo!!!!! ::D::D xD    

p.s Tulipas pitkä Bloggaus! 
Noh eipä mulla oikeen muuta Moikka!! :D :)

Tassuittain: Taffel                 

          
 

2 kommenttia:

  1. tkä, mulla ei oo varmaan ikinä ollut noin pitkää! Missä muuten teet kuvasi?

    VastaaPoista
  2. ööö.. juuh siittä tuliki aika pitkä teksti ;) :> Ja mä teen noi mun kuvat puoliks paintilla ja puoliks picnikillä ;) Joskus kyllä vain picnikillä :)

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: