LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

torstai 31. maaliskuuta 2011

Kultapandoja?

Heipähei! kaikki pandat. Ensiks ootteko huomanneet että Panfussa jotku pandat on kulttiksia , vaik ne ei oo ostanu sitä kulttispakettia ?! :o Esim mun kaveri siis mun bestis xD Namusiili on kulttis :) Ja se ei oo ostanu sitä kulttispakettia ;) Ja ihan tässä näin vaan ettei Musille tule paha miele niin on sekin mun bestis! xD cx Ja sitten toiseks, Japanin avustos jatkuu vieläkin joten eikun vaan lahjoittamaan :) :D xP ÖöÖ.. en muista tällä hetkellä paljonko oli se summa (pahoitelut) Ja kolmanneks on ollu aika ärsyttävää kun tässä ohi mennen nyt sanon , mun puhelin joutu pesukoneeseen n_w no eipäs mulla muuta eikun vaan kohti huomista eli Namusiilin ja Musin kanssa uimaan :) :D

                                                                      Tassuittain: Taffel
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: