LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

torstai 24. maaliskuuta 2011

Kaksois haastattelu :D :P B)

Heipähei pandat! Tänään haastattelin Sankaritan1 ja Sapriinaa. Sankaritar1 on poika ja Sapriina on tyttö :) He ovat Panfussa kuuluisia noin 10-0 asteikolla 8. :) He ovat tosi hausko pandoja,rohkeita,itsevarmoja ja huumorintajuisia ;) Meillä onkin sellainen kolmikko kuin TassuNassu cx Kannattaa tutustua heihin (pitäisi) olla ainkain helppo tutustua ;) c: Mutta ei siittä sen enepää, pääsette katsomaan huikean keskustelun xD :D 

Minä: Oletteko hyvä kavereita ?!
Sankaritan1: EI! siis tottakai ;)
Sapriina: Juuppelis ;)

Minä: Ketäs Fanitatte
Sankaritan1: Nooo ööö.. Paulil on kiva huone ja muutenki se on aika kova xD
Sapriina:Hmmm.. Max on kova B)

Minä: Kuinka kauan olette olleet Panfussa?
Sankaritan1: Joo satavuotta xD no ei, oisko ollu jotain vuoden ja puoli :)
Sapriina: ÖÖö.. Jottain vuoden vähä yli c:

Minä: Mikä on Panfussa teidän lempipaikka?
Sankaritan1: Mun on ainkai oma koti kullankallis xD eli puumaja :)
Sapriina: Öö.. No kaippa Kaupunki tai sun puumaja xD c:

Minä: Dodii se oli tässä hyvät jatkot ja kaikki , nyt voit lähettää terveiset c:
Sankaritan1: Lähetän terveiset Kaikille pandoille!! :)
Sapriina: ÖÖÖ... Lähetän Musille ja Lovelyleidille ;)





                                 Noin ja kaikkea hyvää !! c:

                        Tassuittain: Taffel,Sankaritar1 ja Sapriina ;)                                       
p.s Se oli sitten aika lyhyt haastattelu Mini haastattelu !

5 kommenttia:

  1. Vai että mulle tuli terveiset :D
    Lovelynataliaako hän meinasi?

    VastaaPoista
  2. Öö.. eihän kunaan panda voi olla vuotta ja puoltga vuotta kirjautuneen panfussa, koskaa... Panfu ei oo ollut suomessa niin kauan :S

    VastaaPoista
  3. mää kysysin siltä sankaritarilta nii se sano et se on ollu englannin ja ruotsin panfussa ja sapriina oli ollu suomen. ööö. ja lovelyleidille se lähetti tervesiä ;)

    VastaaPoista
  4. YHYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Na na... namusiili.... :''( Hän loppaa bloginsa! :''[

    VastaaPoista
  5. Miiiiiikksssss!!!????? Onko se tyhmäää eiiii,, silllähän on niin paras blogiii!!!!!!!!!!!!! :'( Eiiiiii yhyyyyyyyyy!!!! :'(((((

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: