LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

lauantai 6. elokuuta 2011

-Kuukauden panda- Lili100 ja haastattelu ;)

Morge!

Vähän hassu tervehdys mutta älkää välittäkö :D Eli ootte kaippa jo huomanneet
tuolla mun blogin reunassa -kuukauden pandan- jutuskan B)
No jos ette niin lueskelkaa se nyt ---> :D
Ja ainakun tulee kuukauden panda mun blogiin on kyseessä haastattelu C:
Ja tässä kuussa onkin kuukauden pandana Lili100 ;D
Kumminkin ennen sitä tein tälläsisen kuva galleria hommelin tai no eihän se 
galleria oo mutta joku sen tapanen :D Niin ja joo kaikki varmaankin tietää että eilen 
Avatar ja Lili100 meni Häihin O.O ::D

Siinähän se töllöttää :D 
Ei kovin ihmeellinen mutta paljon onnea heille<3 :)
Olin kuokkavieras sielä häisä xD
Mutta loikataanpa nyt siihen haastatteluun :D
Mä olen Musta ja lili100 on Punanen 

Kuinka kauan olet ollu panfussa? :)
Päivän päästä vuoden eli tavallaan vuoden xD

Mistä kautta kuulit panfusta?
Kuulin kamultanu se on jo kyllä lopannut panfun :c
Sen nimi oli Sofku00
  
Harmi että se loppas :c No kumminkin ketäs kuuluu sun parhaisiin 
panfu kamuihin ?
Love,Ava,PP,Jade,Vee,Tore,Catri,Nikke ja sata muuta xD

Huh sullahan on paljon parhaita panfu kavereita c(':
Mutta aina parempi liikaa kuin liian vähän ;) Siittä hypätäänkin kysymykseen
Milloin aloitit Bloggaamisen?
Vuonna nakki ja muussi, en muista xD

Nam kuulostaa hyvältä vuodelta xDD
Mutta kuinkas pitkään aijot vielä blogata? :)
Siihen asti kunnes tulee maailmanloppu :D

Heh! Sitä saakin odotella! :P
Entäs sitten mikä on Mottosi? :D
Avatar xD

Okei! :D Sitten vielä mitä terveisiä haluaisit sanoa
lukijoille? :)
Syökää nakki ja muussi, lukekaa Taffelin blogii!
Se on hyvä ;D

Tuossa Lilillä on Max asu päällä xD
Eipä mulla oikeen tässä sitten muuta Huomiseen! 

Tassuittain: Taffel
 p.ss Onnea sarjakuvan finaaliin pääseville :)

2 kommenttia:

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: