LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

maanantai 15. elokuuta 2011

Bileitä ympäri panfua + tietoturva jatkuu ja Wasalandia!

Modukki kaikille! cx

Tänään onkin ollut ainakin täällä suunassa lämmintä säätä ja sateet on loppunut!Hymyilevä
 Entä siellä suunnassa? :) Toivottavasti sielläkin on ollut hyvää säätä!
Mutta oli mulla nyt nuita panfu juttujakin, etten vaan tänne tullut säästä teille höpöttään:D
Aivan elikkäs nyt onkin jyllännyt panfussa bileet käyntiin, eli kaikki varmaankin tietää jo että ympäri panfua on bileitä! Ensiks oli Viidakossa ja Karibian rannalla sitten tai no siis ihan aluksi
oli maauimalassa.. :D Ja sitten tänään oli Brunon ravintolassa jossa tosin oli ranskalaisia ja 
viulun soitto vain kuului CX 


Noin tuossa näkyikin jotakin c; 
Mutta olettekos käyneetkään vielä rannalla? 
Oscar kyselee edelleen vielä nettiturvallisuus kysymyksiä.. :)
Mä taidan kohta saadakkin hopeisin hiiren.. c(:
Mun ois kyllä ehkä pitänykki saada se jo tai siis oon vastannu tähän mennessä kaikkiin oikein
mutta en oo saanu....
Hmmmmmm... :D
No se siittä.. :P Tiedättekös kumminkin Wasalandian?
Se on vaasassa oleva semmonen huvipuisto? :)
No mä olin sielä pari päivää sitten ja sielä oli tosi kivaa paitsi että aikapaljon sielä oli 
vauvoille laitteita :D Oli siellä kumminkin munkin ikäsille kuten Super Spin ♥ 
Ja sitten siellä oli tukkijoki ja kummitustalo... Se kummitus talo oli aika pelottava
sielä piti kävellä ja sielä tuli kaikenmaailman veri ukot ja sähkötuolit ja kaikki semmoset..
Oikiastaan jos totta puhutaan juoksin sen vain läpi kirkuen :D
Tässä on kumminkin pari kuvasta :)





Tollasia :) Eipä mulla oikiastaan sitten muuta!
Moikkamoi!
Tassuittain: Taffel :)
P.SS Tässä vietellään kesäloman viimesiä päiviä! :c
On koulukin ihan kivaa mutta en vaan jaksa niitä iän ikuisia matikan ja enkun tunteja ;c

2 kommenttia:

  1. Sää oot saanu yhen blog i like Award palkinnon multa =D Käy kattoon blogistani C;

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: