LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Uudet tasot! Hullun kuriset asut + Synttärit!

                                    Heipähei taas!

Mites on rullannu? Mulla on rullannu ihan hyvin mutta pari mutkaa on ollu matkassa! Mutta kumminkin oon tullut nyt sieltä leiriltä ja oon (vielä) elossa :D
Sielä oli tosi kivaa niinkuin yleensäkkin,, mutta nyt panfu juttuihin :P Elikkäs Tällä viikolla on ilmestyny uusia tasoja 51-60 tasoon asti! :shock:  :shock: Nyt vain odotan innolla että pääsen 60 tasolle... siihen on kyllä vielä aikaa :)


Tollasia, eniten tuntuu hauskoilta toi vihellys hymiö ja hidas kilpikonna :D Ton rokkihemmon vai mikälie nyt onkaan niin oonkin jo nähny :lol:  Hauskaltaa kuulostaa tai ainaki mä oon jo oottanu jo että tulis uusia tasoja! Hmmm.. minkähänlainen toi robo juttu on? :?:
Kuitenkin seuraava asia oli se että hullun kuriset asukisan voittajat olivat ilmestyneet! Ja hehän olivat! 

 
Jos ei näy kannattaa painaa isommaksi ;) 
Hirmu paljon onnea! Siittä taisikin saada palkinnoksi sellaisen kivan hatun!
Sitten vielä mullahan on tänään synttäri! Kaikki onnitteli mua paljon panfussa ja puumajakin oli mukavasti sisustettu! Hauskaa tässä jutussa oli kumminki se että Yumilla oli samaa aikaa synttärit! :D Niin ja tässä pari kuvasta!

 
                      Ja tässä vielä onnittelu kuva Tillervolta ♥ 
 
                                                        Kiitos paljon Tillervo
Eipäs mulla muuta! Tästä lähden viettelemään synttäreitä! Kiitos vielä kaikille!                     




 pp.s Kun ootte kyselleet panfus mikä video se pullava on ja mikä ihme toi on? Niin tämä mainos mulla on pyöriny pääsä cX

                                                                                   



6 kommenttia:

  1. No onnea vaan! ;) Nyt minullekkin jäi tuo mainos pyörimään päähän...

    VastaaPoista
  2. Kiitos ;) Ja se jää päähän soimaan, se on huomattu ::D

    VastaaPoista
  3. Onnea Taffu! Mulle ainaki passaa torstai sun bile hile päiväks. ;)

    VastaaPoista
  4. Pulla Pullava, on helppo herkku jokaisen maukas pulla pehmoinen. Ei tarvi veistä vaivata, kun alkaa pullaa kaivata! Valmiina paloina viipaleina maukkaina! Pullava, Pullava pulla pullava pulla pullava!

    Taita ja nauti, uutta pullavaa. ;DD

    VastaaPoista
  5. :D Nykyäänkö nään sen mainoksen tv niin tulee panfu mieleen ::D

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: