LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Tasokone toimii taas, Vamblood tulossa ja Tietoturva!


Moikka karvakuonot!

Panfussa onkin taas jyrähtänyt käyntiin Tietoturva tai siis pitä läpäistä Tietoturva kysymykset ja sitten kun on vastannu 10 erilliseen kysymykseen oikeen saa pelikorttiin surffilaudan ja pronssisen hiiren.. :)
Ja tällä kerrallakin oli delfiini kyselemässä, hmm... en nyt muista sen nimeä mutta kumminkin.. :)
 
Siellähän se onkin ja saarikin näkyy mukavasti :)
Ne kysymykset joita se kysy oli jotkut helppoja kun taas jotkut vaikeeta :/ 
Vastasin kyllä parin kysymykseen väärin vaikka yritin parhaani mukaan tentata itseäni :D
Mutta toinen juttu mulla olikin että
TASOKONE toimii taas!! Sitä onkin jo odotettu.. monet panfussa valittelee
juuri samaa, mutta onneks se nyt toimii, mulla ois menny ikuisuus että oisin päässy 60tasolle tai edes 55tasolle:) 
Tai no ainakin mulla se toimii :D 

Siellä mä viiletän ja kokokipsissä :D Huomioikaa mun korvat :D
Se oli mun mielestä aika hauskasti heitetty sillon Tillervon blogissa että "oon liian painava" 
:D Ei nyt semmosia c(: Senkin mä myös huomasin että oli vähän pelottava mennä tohon
tasokoneeseen kun en pitkään aikaan oo ollu ;o Tai siis se säde ja ääni ja kaikki :s 
En nyt jänis housuksi kumminkaan rupia :D Kuitenkin sitten se Vamblood.. tuttu juttu.. koko ajan kysellään panfus millon se tulee? Ja Traileri oli niin hyvä ja kaikkee semmosta.. NOH, nyt voin luvata että se ykkös osa tulee elokuun aikana :) Tai elokuun puolessa välissä sillä meille kävi mikku moka :{
Mutta sen voi lukea Panfunkauhuleffat blogista! --> 
Tässä vielä pikkuinen mainos :) 
 
Siinähän se kyhjöttää.. :)
Tuosta voi myös huomioida että osaan nykyään ladata Fontteja :) 
Noh.. lähden tästä auttamaan siinä Vambloodin teossa, ai niin ja joo siis siittä
tulee Ykkösosa eikä koko leffaa.. :) 
Toivottavasti ette pettyneet ;c

Tassuittain: Taffel :) 
Pp.s Tässä kissa joka soittaa pianoa aika söpö vai mitä? Ja melodia on kiva :D

 

3 kommenttia:

  1. Ihana video <33

    Kävisitkö lukemassa mun pitkän tarinan: http://hannispandanpanfublogi.blogspot.com/2011/07/taitaa-olla-jo-toinen-postaus-tanaan-dd.html
    Ei se nyt maailman pisin oo...

    VastaaPoista
  2. Moi Taffel! Kiva ,että Vamblood on tulossa! Muutes voitko olla mun blogin lukija?

    VastaaPoista
  3. Hanni: Tottaki käyn lukemassa se oli hyvä tarina! (y)

    Eks: Joo tottakai voin olla ::)

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: