LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Kaikenlaista asijaa :D

                             Moikka!

Mitäs ootte hommaillu? Mä olin ainaki ihan äskettäin Nampalla ja sielä oli Musiki... Mutta asiaan sanon heti näin aluksi että menen juhanuksen jälkeen leirille joten en kerkeä Blgokata ja tuskin panfusakaan olla (ellen puhelimella mee) ;) Mutta nyt kumminkin se pingu :)  Eli kaikki varmaan tietää että pingu perheella oli kova nälkä :mrgreen: Mutta se oli aika outee että syödään jädeä nalkään :???: Ja sitte mulla ainaki meinas mennä hermot montaki kertaa siinä jäde pelin aikana kun ne pingut ei millään ottanu sitä jäätelöä, joutu vaihtaa serveriäki:roll:
Mutta täs on kuvanen kun viimeinkin sain sen jäätelön kerättyä ja mun pään päälle tupsahti makovan näköinen jäätelö :cool:  

 
 Tollanen ja muutes tossa mun olkapäällä kököttelee pöllö nimeltä perttuli:D 
Se on mun ainoo lemmikki panfus... tai on mulla bollyja ja woobyja mutta kun en oo kulttis niin miten pystyisin hoitaan niitä? Joten ne yleensä häippäsee eikä kuole! :D Mutta se piti vielä sanoa että niiltä pinguleilta sai kivan kaulahuivin, sitä ei kyllä nyt panfusa kummosemmin tarvi koska on kesä:D 
oooooh... kun katon tota jädee on pakko myöntää että tekee mieli:oops::oops: 

Noh kumminkin, ne panfun chatit muuttuu niinkuin aikasemmin jo mainitsinkin!
 
Panfun chat on auki (16.6.2010 alkaen)
Kouluvuoden aikana arkisin ma-pe  13:00 – 21:00
Loma-aikoina ja viikonloppuisin  09:00 – 21:00


Wohoooo! aika kiva kun voi chattailla pitenpää, mulla ainakin jää aina se juttu kesken jota oon panfus kirjottamassa.. :roll: Mutta eipäkään siittä enään tarvi huolehti!

Sitten vielä ne kuvastot! Mun lemppari tai siis mun mielestä tähän kesään sopii nämä asusteet työille ja pojille..;)


                                              Pojalle



                                          Tytölle
 Joku tykkää joku ei... Mutta mun mielestä toi pojalle koska en hirveesti tykkää mistää rokkimaisesta tai viiksistä :D Ja toi tytölle siks koska tänä kesänä on ollu aika paljo kukkia joten sitte tollane kukkaispanda :D Muutenkaan en tykkää pandatyötön vaatetuksesta rokisa enkä hirveesti isoista hatuista ;) 


4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. MITÄ? tuo tuli sun nimellä O_o Tää on vielä sun tililläs tää mun kone -'_'- Nyt pitäs olla musi ;D
    Ja tuon äskeisen lähettäjä oli sit Musi ;)

    VastaaPoista
  3. Joo, niin mää vähä aattelinki ;)

    VastaaPoista

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: