LuKiAt ;) Liity lukiaksi !! =D

sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Tietoa Minusta Muuttuu !!! ::D

Mooi Kaikki Pandat! Tietoa minusta muuttuu enään mun parhaisiin kavereihin ei kuulu Lolanoa!! !varokaa! Lolanoa..!  Uudet: LoveCandy,Musi,Namusiili ja -Muffe- ::D Tänään olin normaalisti rannalla ja yks AGUGU niminen panda rupes tekee sydämmii ja roikku mun peräsä sit häivyin mun puumajaan ja se tuli sinne vaikkei mulla ollu sitä kaverina :O Sit se sano :- Moikka Kulta. Ollin vähän ymmällä ja vastasin moi?? Sit se sano muitakko mua ?? Vastasin en? Sit kysyin kuka oot ja mistä tunnet mut se ei suostu kertoo... -.- Sit se vaan häipy Panfusta. Varmaa pikku erehdys sattunu sille :D:D ?! Sitten kolmas asia. Panfun kartta on isontunut se on ollu jo vähä aikaa isontuneena millonkahan sinne sais mennä ??! Bif Foot tehtäväkin lopetetaan :( Mutta tulee aika varmasti uusia tehtäviä ::)   Täsä vielä pari kuvaa :9 :)






 Tassuittain :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aidotko kommentoida?! Juu, senkus! Toivoisin että kommentoisit ja ettet käyttäisi rumaa kieltä c: